ای عزیزتر از جانم .... 

من بی تو عین زمستانم ، سردسرد ، بی روح و زرد ...


بی تو کویرم ، خشکسالم ، درختی بی برگم .. من

با تو سراپا شوقم ، عشقم ، امیدم ، لبخندم ..بی تو


من اشکی  بی پایان ... بی تو غروب دلگیرم ، پرستوی 
                          

بی بال و پرم ، بلکه خزان و زردم .. بی تو ، من

افسانه ای دردناکم  ،  ستاره ای خاموشم ...
بی تو 

 من  بارانی 
دلگیر و غبارم ...بی تو ابری پر بارانم ، اما 

توان باریدن ندارم ...



زندگی سه ایستگاه دارد :  


                 اول : تولد 
                                   
                                 دوم : عشق  

 
                                               سوم : مرگ 

                                        لطفا ایستگاه دوم نگاه دارید ... پیاده می شوم ...  

 

 

                             اگر استاد فیزیک بودم ، نام تو را در فرمول عشق جای می دادم ...


                  اگر استاد شیمی بودم ، با نام تو عناصر نا شناخته زندگیم راکشف

                  می کردم ...


                  اگر استاد خوشنویسی بودم ، نام تو را در تنهایی قلبم جای می دادم ...


                  اگر استاد جغرافیا بودم ، نام تو را در قلۀ کوه حک می کردم ...


                  اگر استاد زبان بودم ، به تو می گفتم :

...I love you